Píšu ..... Radosti a strasti cestování - slohová práce 3. část

30. června 2009 v 15:30 | Cherees |  když TVOŘÍ
Závěrečná část mojí ubohé slohovky. Prosím o hodnocení - teda pokud se to někomu chtělo číst.

Píšu ..... Radosti a strasti cestování - slohová práce 2. část

----Další den se nám moc vstávat nechtělo, ale musely jsme. Čekal nás totiž velký výlet. Naše cesta vedla na maják do Plymouthu. Dokonce se celá naše skupina povozila lodí kolem pobřeží. Večer jsme si šli zahrát bowling. Bylo to poprvé v životě, co jsem tu hru hrála a tak mě udivilo, že jsem měla docela slušný zisk bodů. Sice náš tým nevyhrál, ale měla jsem spoustu zážitků. Protože skončil týden, musely jsme se večer se svými "náhradími" rodinami rozloučit. Panu a paní Youngovým jsme každá něco věnovala na památku z Vyškova a vyrazilo se do Londýna.

----V Londýně jsme byli ubytovaní každý vždy u rodiny, ale jen na jednu noc. Už mě ani nepřekvapilo, že z původní sestavy spolubydlících nezbude nic. O to horší to bylo v tom, že jsem měla být s neznámými holkami z devátého ročníku. Nakonec jsem se navzájem poznaly a důležité hlavně bylo, že jsem viděla konečně hlavní město Londýn. Prohlídku jsme začali v Národní galerii na Trafalgar square, kde bylo plno holubů. Koupila jsem nemocné spolužačce dárek a šlo se na ještě lepší místo - k sídlu anglické královny. Nádherný palác, který jsem znala jen z obrázků ještě umocnila přehlídka stráže. Všude okolo byly parky a tak jsme si mohli vychutnávat dobrůtky, které jsme si koupili na Oxford Street. Naše celodenní prohlídka se zakončila a tím i celý pobyt prohlídkou Muzea voskových figurín Madame Tussaud´s. Byly zde k vidění postavy slavných osobností skoro jako živé, napřiklad Princezna Diana s královskou rodinou, David Beckham i papež Jan Pavel II.

----Při cestě zpět se bohužel, nebo i naštěstí nic neudálo. I přesto, že byly zážitky z Anglie nádherné, těšila jsem se domů. Zase na ten můj režim, na normální rohlík se sýrem a na češtinu. A protože jsem chtěla kus Anglie přivézt mým blízkým, dovezla si spoustu suvenýrů mimo jiné i octové brambůrky, které skoro nikomu nechutnaly. V autobuse na cestě do České Republiky jsem ani neměla hlad, přivezla jsem všem na zkoušku anglickou svačinu a sladké pečivo. Myslím si, že každá cesta má své radosti a strasti, a proto stojí za to se podívat i za hranice státu. Rozhodnutí rozhodně nelituji, do Anglie bych jela klidně znovu.

.....A zazvonil zvonec a pohádky je konec.

Jen připomínám, že vše je výhradně moje tvorba a nepřeji si, aby to ode mě někdo kopíroval. Maximálně s mým písemným souhlasem. I když to nestojí za nic, nechci nikomu přivoodit nějaké problémy.

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.